مسئولان از برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی حمایت کنند
کد خبر: 3805546
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

مسئولان از برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی حمایت کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در صورتی که مسئولان استان حمایت کنند نمایشگاه قرآن برپا خواهد شد.

مسئولان از برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی حمایت کنند

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌شناسی که از نقاط ضعف و قوت برپایی نمایشگاه قرآن درمرکز استان طی سال گذشته انجام شد، امسال در این اتحادیه تصمیم گرفتیم در صورتی که مسئولان استان حمایت کنند، نمایشگاه قرآن در شأن و منزلت این کتاب آسمانی برگزار می‌شود در غیر این صورت از برپایی نمایشگاه صرف نظر می‌کنیم.
وی ادامه داد: فعالیت مؤسسات قرآنی استان فقط منوط به ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه نبوده بلکه این مؤسسات در طول سال نیز اقدام به برپایی دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کرده و مردم نیز محصولات فرهنگی خود را با مراجعه به این مؤسسات تهیه می‌کنند.
شکرانی یادآور شد: هر سال از سوی کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاهی برپا می‌شود که هم مکان برپایی آن مناسب بوده و هم اینکه بازدیدکنندگان بالایی نیز دارد، بنابراین اگر امسال نمایشگاه مجزای قرآن برپا نشود طی رایزنی با کمیته امداد از آنان می‌خواهیم تعدادی غرفه در اختیار اتحادیه قرار دهند تا مؤسسات قرآنی به عرضه محصولات فرهنگی و ادعیه و دستاوردهای آموزشی خود بپردازند.
وی با تأکید بر اینکه باید نمایشگاه قرآن در شأن این کتاب آسمانی برپا شده و جایگاه آن حفظ شود، افزود: از مسئولان استان می‌خواهیم که این اتحادیه را در برپایی هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در استان حمایت کنند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: در این استان ۱۵۰ خانه قرآن و ۵۰ مؤسسه قرآنی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha