حضور روستای «ارکان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کد خبر: 3805569
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

حضور روستای «ارکان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از حضور روستای ارکان یکی از روستا‌های برگزیده جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه کتاب تهران خبرداد.

حضور روستای ارکان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از چهارم اردیبشهت ماه آغاز و تا چهاردهم همین ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه دارد.
وی ادامه داد: روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد در پنجمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان ١٠ روستای برگزیده کشور انتخاب شد.
رضایی با بیان اینکه روستاهای برگزیده در نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند، گفت: روستای ارکان بجنورد به عنوان روستای برگزیده به عنوان نماینده استان خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: سی ودومین نمایشگا کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ١٠صبح تا ٢٠ در محل مصلی امام خمینی(ره) برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
رضایی بیان کرد: روستاهای خراسان‌شمالی در پنج دوره از برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خوش درخشیده‌اند.

captcha