100 مرکز تحت پوشش مکتب‌القرآن استان تهران است
کد خبر: 3805641
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
متقی:

100 مرکز تحت پوشش مکتب‌القرآن استان تهران است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن الکریم استان تهران از فعالیت 100 مرکز با حدود 220 کلاس تحت پوشش این مؤسسه در سطح استان خبر داد.

سیدعبدالحسین متقی، مدیر مؤسسه مکتب القرآن‌الکریم استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: نزدیک به 100 مرکز با حدود 220 کلاس تحت پوشش مؤسسه فعالیت می‌کند که اردیبهشت‌ماه پایان سال تحصیلی مراکز پیش‌دبستانی تحت نظارت مکتب‌القرآن است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در نظر داریم، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که به دلیل استقبال مخاطبان از غرفه این مؤسسه طی سال گذشته، در نظر داریم تا غرفه‌ای را در بخش مؤسسات و نهادهای نمایشگاه قرآن به منظور تشریح فعالیت‌های مؤسسه و آشنایی بیشتر مخاطبان با این مجموعه مردمی و همچنین عرضه محصولات مؤسسه در اختیار بگیریم.
متقی با اشاره به تولید نرم‌افزار جنگل رضوان، اضافه کرد: این نرم‌افزار به صورت سه‌بعدی و با نوآوری و شامل 70 بازی رایانه‌ای قرآنی در مقطع سنی کودکان و نوجوانان است که امسال نیز در نمایشگاه قرآن به مخاطبان عرضه و ارائه می‌شود.
متقی با اشاره به فعالیت تابستانه این مؤسسه، اظهار کرد: طی فعالیت‌های تابستانه در نظر داریم تا دوره‌های آموزشی تربیت مربی پیش‌دبستانی مکتب‌القرآن الکریم را طی بازه 140 ساعته برگزار کنیم.
وی ادامه داد: بانوان علاقه‌مند با تحصیلات کارشناسی به بالا یا شاغل در مهدها و مراکز پیش‌دبستانی و همچنین مقطع سنی 21 تا 32 سال، می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 9- 66956058 تماس بگیرند یا به صورت حضوری به این مؤسسه واقع در خيابان انقلاب، خيابان فخر رازی، خيابان شهيد نظری، پلاك 61، ط 3، واحد 31A مراجعه کنند.
متقی با اشاره به اینکه مدرک دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی مکتب‌القرآن الکریم مورد تأیید آموزش و پرورش است، اظهار کرد: هر ساله استقبال زیادی از سوی بانوان جوان از این دوره انجام می‌شود، همچنین این دوره پایان مردادماه، طی 14 روز یعنی هفته پایانی مردادماه و هفته اول شهریورماه تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره‌ها باتوجه به آموزش‌های لازم و ضروری و همچنین در نظر گرفتن شرایط روز جامعه از لحاظ علمی و اعتقادی، همراه با آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) در سطح استان انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha