همدان؛ آماده پذیرایی از مسافران در عیدفطر
کد خبر: 3805642
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

همدان؛ آماده پذیرایی از مسافران در عیدفطر

گروه اجتماعی ـ فرماندار همدان گفت: تمامی برنامه‌ها و اقدامات ستاد سفر برای پذیرایی از مسافران عیدفطر در نیمه خردادماه به کار گرفته شود.

همدان؛ آماده پذیرایی از مسافران در عیدفطربه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، فرماندار همدان، امروز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه، در کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرستان همدان، بیان کرد: شهرستان همدان به عنوان مرکز استان مقدمات و تمهیدات گسترده‌ای برای سفرهای نوروزی اندیشیده بود و تا ۵ فروردین دوبرابر میزان سال گذشته مسافر به همدان سفر کرده بود که به خاطر بارش‌ها، ستاد مدیریت بحران سراسر کشور تذکرات خود را آغاز کرد.
وی افزود: سفرها از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ما چند روزی فرصت داریم تا مقدمات را برای جذب حداکثری گردشگران فراهم کنیم.
فرماندار همدان بااشاره به پیاده‌روی نسل ظهور در روز نیمه شعبان، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها برای شرکت ۱۰ هزار نفر از بانوان بود که خوشبختانه افزون بر ۵۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و صداوسیما از سه شبکه استانی، شما و سه اقدام به پخش این مراسم کرد که خود آن به نوعی تبلیغ همدان به عنوان مقصد گردشگری مسافران بود.
وی با تشکر از همه عوامل ستاد اجرایی سفر و خبرنگاران، بیان کرد: یکی از خبرنگاران با نشان دادن عکسی از روستای سولان با این عنوان که مسیر چهار روستای بالادستی بسته است، درصدد تشویش اذهان عمومی بود که در بازدید این مسیر مشاهده کردیم عوامل شهرداری راه جداگانه‌ای برای تردد این روستاها ایجاد کرده و مشکلی برای دسترسی آنها وجود ندارد.
انتهای پیام

 

captcha