مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود پایان یافت
کد خبر: 3805656
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود پایان یافت

گروه فرهنگی - مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود به پایان رسید و داوران این دوره از جشنواره در حال بررسی آثار ارسالی هستند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه زاینده رود پایان یافت

به گزارش ایکتا از اصفهان به نقل از دبیرخانه سومین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود، سیاوش گلشیری با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین دوره جشنواره داستان کوتاه به صورت سراسری و با هدف کشف استعدادهای نو و تقدیر و حمایت از خالقان این نوع ادبی، از دی ماه سال گذشته در چهار بخش آزاد، ویژه زاینده‌رود، خارجی و داستان کوتاهِ کوتاه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان مهلت مقرر ارسال آثار، تعداد 410 اثر به این جشنواره ارسال شده است.
دبیرعلمی سومین جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود ادامه داد: مرحله اول داوری آثار توسط آقایان ابراهیم دمشناس، شاپور بهیان و احمد ابوالفتحی آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: از تعداد 410 اثر ارسالی، 253 داستان در بخش آزاد، تعداد 71 داستان در بخش ویژه، 76 داستان در بخش داستان کوتاهِ کوتاه و 10 داستان در بخش خارجی به مرحله دوم داوری راه یافتند.
گلشیری افزود: شرکت‌کنندگان از کشورهای ژاپن، انگلستان، کانادا، آلمان و افغانستان داستان‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند. همچنین نکته قابل توجه اینکه شرکت کنندگان داخل کشور نیز از سراسر کشور و نه فقط استان اصفهان به این جشنواره، ارسال اثر داشته اند که این موضوع نشان‌دهنده جا افتادن و جایگاه پیدا کردن این جشنواره در میان جشنواره‌های ادبی کشور است.
وی تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره در دو روز متوالی با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و با حضور نویسندگان مطرح کشور در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
دبیر علمی سومین جشنواره سراسری دانشجویی داستان‌ کوتاه زاینده‌رود تصریح کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نهایی این جشنواره، در روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت از ساعت 14 تا 17 در محل تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و برنامه‌های روز اختتامیه به زودی از طریق دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha