بارندگی حدود ۵۰ و ۶۰ میلی‌متری در کرمان طی یک هفته
کد خبر: 3805703
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۲

بارندگی حدود ۵۰ و ۶۰ میلی‌متری در کرمان طی یک هفته

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: در استان کرمان طی یک هفته حدود 50 و 60 میلی‌متر بارش داشتیم و با مدیریت و پیش‌بینی‌های انجام شده، اوضاع تحت کنترل بود و خسارت‌های چندانی نداشتیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان شامگاه دوشنبه، 2 اردیبهشت‌ماه در نشست شورای مدیریت بحران استان کرمان از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برای امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده به‌ویژه حمیدیه خوزستان تقدیر کرد و گفت: در مجموع هماهنگی‌‌ها و اقدامات مناسبی در این راستا انجام شد.
وی افزود: در استان کرمان طی یک هفته حدود 50 و 60 میلی‌متر بارش داشتیم و با مدیریت و پیش‌بینی‌های انجام شده، اوضاع تحت کنترل بود و خسارت‌های چندانی نداشتیم.
استاندار کرمان به بازسازی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی در مناطق سیل‌زده کشور به عهده وزارت کشور و استانداری‌ها گذاشته شده است، اما اصلاً اینگونه نیست که این مسئله موجب غفلت ما از مسائل استان کرمان شود.
فدائی با تأکید بر اینکه ما مدیریت بازسازی را به عهده داریم که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود، بیان کرد: منابع مالی این بازسازی‌ها از منابع استانی نیست، بلکه تلفیق از کمک‌های دولت، مردم و منابع بانکی است.
استاندار کرمان به مسئله تغییراتی که در مسیر رودخانه‌ها انجام شده، پرداخت و گفت: هر اقدامی در این زمینه در شهرستان‌ها باید با مصوبه شورای مدیریت بحران انجام شود.
وی تأکید کرد: هرگونه اقدامی که خارج از مصوبه شورای مدیریت بحران استان کرمان انجام شود و منجر به بروز حادثه‌ای شود، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام

captcha