مسابقات تفسیر قرآن در بندرماهشهر برگزار می‌شود/ کشف استعدادهای جدید صوت و لحن
کد خبر: 3805776
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

مسابقات تفسیر قرآن در بندرماهشهر برگزار می‌شود/ کشف استعدادهای جدید صوت و لحن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر، برگزاری مسابقات تفسیر قرآن، کارگاه‌های تخصصی صوت و لحن ویژه نوجوانان، اردوهای جهادی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده را از برنامه‌های اخیر این شورا دانست.

مسابقات تفسیر قرآن در بندرماهشهر برگزار می‌شودمحمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری مسابقات تفسیر قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله کتبی این مسابقات یک ماه گذشته در مصلی برگزار شد و افرادی که امتیاز لازم را کسب کردند، به مرحله شفاهی این مسابقات که جمعه 6 اردیبهشت برگزار می‌شود، راه یافتند.

وی با بیان اینکه 50 نفر از آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت کردند، گفت: مسجد حاج محمد عریان محل برگزاری مسابقات شفاهی تفسیر خواهد بود و سید عابدین موسوی، عبدالحسین قنبری و خانم هندلی از حوزه علمیه داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

قنواتی افزود: از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر آغاز برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به میزبانی خانواده‌های شهداست؛ این محافل به صورت هفتگی و سیار در منازل خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی همچنین با اشاره به کارگاه‌های تخصصی صوت و لحن اظهار کرد: این کارگاه‌ها هر جمعه در مصلی برگزار می‌شود و تاکنون موفقیت بسیار خوبی در جذب استعدادهای نوجوانان داشته است. استعدادهای جدیدی در این مدت در این کارگاه‌ها کشف شده و در آینده خبرهای خوبی از سوی این نوجوانان خواهیم شنید.

مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های اعضای جلسات قرآن شهرستان در بحث سیل اخیر حضور در مناطق سیل‌زده سوسنگرد و شادگان و خدمت‌رسانی به مردم این مناطق است. علاوه بر این، برگزاری اردوی هفتگی جلسات قرآنی در مناطق محروم برنامه دیگری است که اخیرا آغاز شده است. هر هفته اعضای یکی از جلسات قرآن به مناطق محروم اعزام می‌شوند و در آنجا به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha