راهیابی علوم پزشکی تبریز به نیمه نهایی مسابقات تیمی جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3805779
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

راهیابی علوم پزشکی تبریز به نیمه نهایی مسابقات تیمی جشنواره قرآن و عترت

کانون خبرنگاران نبأ ــ دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق شد به مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت راه پیدا کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق شد در دو گروه خانم‌ها و آقایان پس از رقابت با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مرحله نهایی مسابقات تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت راه پیدا کند.

بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت در منطقه ۶ با حضور شرکت‌کنندگانی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اردبیل و ارومیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

در بین سه تیم شرکت‌کننده تیم دانشگاه ارومیه از حضور در مسابقه انصراف داد و رقابت مسابقه بین تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود که در بخش خواهران دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانست با کسب ۵۰ امتیاز در مقابل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ۴۱ امتیاز و در بخش برادران دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کسب ۷۸ امتیاز در برابر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۶۹ امتیاز به برتری دست یابد.

بخش تیمی برای اولین‌بار در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان یک بخش مستقل قرار داده شده است.

مسابقات تیمی در این دوره صرفاً مختص گروه دانشجویان است و همه اعضای تیم باید دانشجویان یک دانشگاه علوم پزشکی باشند.

هر تیم باید شامل یک نفر حافظ حداقل ۱۰ جزء اول قرآن، یک نفر قاری و یک نفر فرد مسلط بر مفاهیم، سیره معصومین، دعاشناسی و ... باشد.

مریم بشیری 

انتهای پیام

captcha