مواضع مقتدرانه و راهبرد هوشمندانه سردار سلامی همواره مثال‌زدنی است
کد خبر: 3805798
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

مواضع مقتدرانه و راهبرد هوشمندانه سردار سلامی همواره مثال‌زدنی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله عابدینی در پیام تبریک انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه تأکید کرد: مواضع صریح و مقتدرانه شما در برابر حماقت‌های سران آمریکای مستکبر و متوهمین رژیم غاصب صهیونیستی و راهبرد هوشمندانه‌تان در پاسخ به تحرکات دستگاه‌های محاسباتی دشمن همواره مثال‌زدنی بوده است.

مواضع مقتدرانه و راهبرد هوشمندانه سردار سلامی همواره مثال‌زدنی است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دام عزه)
انتصاب جناب عالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی که نشان دهنده عملکرد موفق و توانایی های ارزشمند در سال های طولانی خدمت شماست، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
مواضع صریح و مقتدرانه شما در برابر حماقت های سران آمریکای مستکبر و متوهمین رژیم غاصب صهیونیستی و راهبرد هوشمندانه تان در پاسخ به تحرکات دستگاه های محاسباتی دشمن همواره مثال زدنی بوده است.
در شرایطی که دشمن پس از ناامیدی از تهدید نظامی به جنگ روانی روی آورده است، از خدای متعال برای حضرتعالی در این مسئولیت خطیر و حساس، توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
انتهای پیام

captcha