آرزوی 290 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد
کد خبر: 3805822
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

آرزوی 290 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد

گروه جامعه ــ قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی 290 کودک تحت حمایت خبر داد.

آرزوی 290 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران، سید ابوالفضل پرپنچی، قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی حامی آرزوها از ماه رمضان سال 97 آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، اظهار کرد: آرزوهای کودکان دسته‌بندی و بر روی این سایت بارگذاری شده است.

وی به آرزوهای کودکان اشاره کرد و ادامه داد: کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب‌بازی از مهمترین آرزوهایی است که بر روی سایت حامی آرزوها ثبت و با کمک خیران برآورده می‌شود.

قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران بیان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت حامی آرزوها و عضویت در این پایگاه، ضمن مشاهده آرزوی کودکان در برآورده شدن آن سهیم باشند؛ تاکنون بالغ بر80 میلیون تومان از طرف خیران برای برآورده کردن 290 آرزو پرداخت شده است.

پرپنچی با بیان اینکه علاوه بر بارگذاری آرزوهای کودکان استان تهران بر روی سایت حامی آرزوها، آرزوی کودکان استان البرز نیز ثبت می‌شود، گفت: از شهریورماه سال گذشته تاکنون 80 آرزوی کودکان البرزی با کمک خیران برآورده شده است. خیران برای برآورده کردن آرزوهای کودکان البرزی 28 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

یادآوری می‌شود، خیران می‌توانند اخبار مربوط به آرزوهای برآورده شده کودکان را در صفحه اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/hamiarezooha/ مشاهده کنند.

انتهای پیام

captcha