یک جشن خاص/ به تولد ۳۰ سالگی شهید«سیاهکالی» دعوتید
کد خبر: 3805843
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

یک جشن خاص/ به تولد ۳۰ سالگی شهید«سیاهکالی» دعوتید

گروه فرهنگی ــ آخرین تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد»، هم‌زمان با مراسم جشن تولد ۳۰ سالگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» در قزوین برگزار می‌شود.

یک جشن خاص/ به تولد ۳۰ سالگی شهید«سیاهکالی» دعوتید

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با ایام فرخنده اعیاد ماه شعبان‌المعظم میلاد پر فخر و سرور امام حاضر حضرت صاحب‌الزمان(عج)، آخرین تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد»، هم‌زمان با مراسم جشن تولد 30 سالگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» در قزوین برگزار می‌شود.
این مراسم به همت ستاد مردمی بزرگداشت شهید سیاهکالی هم‌زمان با سالروز تولد این شهید در 4 اردیبهشت‌ماه در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین با حضور خیل مشتاقان و ارادتمندان به شهادت از شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
«سعید عزیزی» از کارشناسان حوزه خانواده و حافظ کل قرآن کریم سخنران این مراسم خواهد بود و «امیر عباسی» نیز با نوای خویش بار دیگر دل‌های حاضران در محفل شهید را کربلایی خواهد کرد.
علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم می‌توانند ساعت 16 روز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه در حسینیه امامزاده حسین (ع) در جوار گلزار شهدای قزوین حضور پیداکرده و از بخش‌های مختلف برنامه های آن بهره‌مند شوند.
همچنین ساعت پنج روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه نیز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلا امام خمینی (ره) تهران مراسم جشنی با حضور خانواده شهید برگزار خواهد شد.

یک جشن خاص/ به تولد ۳۰ سالگی شهید«سیاهکالی» دعوتید
یادآور می‌شود که شهید «حمید سیاهکالی مرادی» از پاسداران تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند. این شهید بزرگوار در چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید؛ مزار این شهید در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.
کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ای از جنس شهدا است که به بیان خاطرات شهید دانشجوی مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» با روایتی کاملاً عاشقانه، متفاوت در قالب داستانی از زندگی مشترک این شهید بزرگوار به روایت همسر شهید می‌پردازد
این کتاب بعد از دو سال پیگیری و ممارست جدی پروژه اولین کتاب شهید مدافع حرم استان قزوین به روایت همسر به سرانجام رسید که در ابعاد ۱۳ در ۱۸ و در ۳۷۸ صفحه به همت نویسنده جوان و خلاق «محمد رسول ملاحسنی»، مصاحبه و بازنویسی متن نیز توسط رقیه ملاحسنی، طراحی توسط آرزو آقابابایی و ویراستاری توسط لیلا حاتمی و با فعالیت جمعی از فعالان و خادمان شهدا به نگارش درآمده و توسط انتشارات «شهید کاظمی» به چاپ رسیده است. رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری از این کتاب یاد کرده و تأکید کردند «خاطراتش باید در تاریخ ثبت شود».
انتهای پیام

captcha