جامعه نیازمند حضور بیشتر اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی است
کد خبر: 3805868
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

جامعه نیازمند حضور بیشتر اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: باید تلاش کنیم که حضور استادان و صاحب‌نظران در جامعه نمود بیشتری پیدا کند تا جامعه و مردم از اندیشه این افراد بهره‌مند شوند.

جامعه نیازمند حضور بیشتر اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی استبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی، امام جمعه همدان، در دیدار صمیمی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان، گفت: شکر خدا دانشگاه آزاد اسلامی از بنیه قوی اسلامی و علمی برخوردار است و ما هم هر کمکی از دست و توانمان برآید برای این مجموعه دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در فضای صمیمی از تمامی نظرات و اندیشه استادان دانشگاه بهره کافی را ببریم، متاسفانه صاحب‌نظران خوبی در دانشگاه ها هستند که کمتر در جامعه حضور دارند.
امام جمعه همدان بیان کرد: باید تلاش کنیم که حضور استادان و صاحب نظران در جامعه نمود بیشتری پیدا کند تا جامعه و مردم از اندیشه این افراد بهره مند شوند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: دفتر امام جمعه بر روی اساتید دانشگاه همیشه باز است و همه صاحب نظران می‌توانند دغدغه‌های خود را پیرامون مسائل اجتماعی با وی درمیان بگذارند.
مرتضی قائمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز پرورش نیروهای خلاق، ارزشمند، مفید، متدین و متخصص را از وظایف اصلی جامعه دانشگاهی دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف، نیاز مبرم به افرادی دارد که به‌طور همزمان جامع تعهد و تخصص است.
قائمی گفت: تربیت نیروی متخصص متعهد و فارغ التحصیلانی که به درد جامعه بخورند هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.
انتهای پیام

captcha