کنسرت مهربانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3805877
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

کنسرت مهربانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنسرت مهربانی هنرمندان موسیقی استان و جمعی از هنرمندان قشقایی استان فارس برای کمک به سیل‌زدگان غرب کشور در یاسوج برگزار شد.

کنسرت مهربانی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ سوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کنسرت با حضور هنرمندان مطرح موسیقی فولکلور و با مشارکت حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما و شهرداری شهر یاسوج دوشنبه شب در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد‌.
وی افزود: در این آئین هنرمندان عرصه موسیقی لری از جمله ایرج موسوی، فرامرز منصوری، شهریار کریمی و جواد طالبی با همراهی نوازندگان مطرح استان به اجرای آواز پرداختند‌.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین ابراهیم کهندل پور و مسعود نامداری از هنرمندان موسیقی ایل قشقایی استان فارس نیز به همراه جمعی از نوازندگان این استان به اجرای برنامه پرداختند‌.
اسلامی با تقدیر از این اقدام انسان‌دوستانه هنرمندان موسیقی فولکلور لری و قشقایی، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد عواید حاصل از این کنسرت موسیقی محلی به سیل‌‌زدگان کشور اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: پیش از این هم هنرمندان تجسمی استان با حراج آثار خود و اختصاص درآمد حاصله آن به سیل‌زدگان همراه با سایر اقشار مردم استان به یاری سیل‌زدگان شتافتند.
انتهای پیام

captcha