تشکر مجلس از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 3805884
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
در بیانیه 162 نماینده مطرح شد:

تشکر مجلس از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

گروه سیاسی ــ 162 نماینده مجلس در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، این دوره از مسابقات را همایش عظیمی برای ابلاغ سیمای راستین ملت آزاده ایران و نظام، از سوی نمایندگان قرآنی کشورهای مختلف به ملت‌های خود، دانستند.

به گزارش ایکنا؛ 162 نفر از نمایندگان در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 3 اردیبهشت، مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن قدردانی کردند که متن آن به شرح ذیل است:

«به حول و قوه الهی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در فروردین 1398 با شرکت صدها تن از قاریان و حافظان ایران و جهان با شعار شایسته «یک کتاب، یک امت» برگزار شد.

به رغم توطئه‌های امروز دنیای استکبار علیه کشورمان بحمدالله این دوره تبدیل به همایشی عظیم از نمایندگان قرآنی کشورهای مختلف جهان شد که با هم‌اندیشی و درک مسائل کشورمان از نزدیک، ابلاغ‌گر سیمای راستین ملت آزاده ایران و نظام جمهوری اسلامی در ممالک خودشان باشند.

رجاء واثق داریم که کوشش‌ها و تلاش‌های خالصانه همه خدمتگزاران و اصحاب قرآن در مسیر اعتلای کلام الله مجید مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته و دل‌های همه ما را بیش از پیش به نور قرآن منور گرداند».

انتهای پیام

captcha