کمک ۴۳ میلیون تومانی کمیته امداد کردستان به سیل‌زدگان
کد خبر: 3805976
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

کمک ۴۳ میلیون تومانی کمیته امداد کردستان به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: کارکنان کمیته امداد استان کردستان ۴۳ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان کشور کمک کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد کردستان امروز، سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: با وقوع سیل در سطح کشور و ایجاد خسارت به تعدادی از شهرها، این نهاد نسبت به جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان اقدام کرد.
وی افزود: کارکنان این نهاد در کنار جمع آوری و ارسال کمک های مردمی برای مردم سیل زده، مبلغ ۴۳ میلیون تومان نیز برای سیل زدگان کمک کردند.
شیخی‌زاده با بیان اینکه کمک‌های کارکنان کمیته امداد کردستان در دو مرحله صورت گرفت، بیان کرد: پرسنل این نهاد در مرحله نخست ۱۵ میلیون تومان و در مرحله دوم نیز ۲۸ میلیون تومان برای سیل زدگان کمک کرده‌اند.
وی با بیان اینکه مردم نوع دوست استان کردستان نیز تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان از طریق این نهاد به سیل‌زدگان کمک کرده‌اند که در قالب سه محموله به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شده است، اعلام کرد: ۱۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: این محموله شامل لوازم ضروری همچون مواد خوراکی، وسایل بهداشتی، پوشاک، کفش، پتو، چادر و سایر نیازمندی‌های مردم سیل‌زده بوده است.
وی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در کمک به سیل زدگان، کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های جمع‌آوری کمک این نهاد در سراسر استان و همچنین واریز کمک‌های نقدی به حساب شماره ۰۱۰۴۲۴۴۸۴۶۰۰۰ نزد بانک صادرات شعبه مرکزی سنندج اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha