جشنواره «تجلیل از خیران مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3806059
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

جشنواره «تجلیل از خیران مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره «تجلیل از خیران مدرسه‌ساز»، همزمان در ۴۵۰ مدرسه خیرساز استان خبر داد.

جشنواره «تجلیل از خیران مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از آموزش و پرورش، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، روز گذشته، 3 اردیبهشت ماه اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز با شعار «افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیران مدرسه‌ساز» صبح امروز ، ۴ اردیبهشت ماه همزمان در کلیه مدارس خیرساز استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در استان یک رویداد بزرگ فرهنگی است گفت: این جشنواره همزمان در ۴۵۰ مدرسه خیرساز استان و با حضور خیران نیک اندیش در مدارس برگزار می‌شود.
دانافر میزان مشارکت خیران در احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در استان را حدود ۳۵ درصد ذکر کرد و یادآور شد: میانگین این رقم در کشور ۲۰ درصد است.
این مقام مسئول بیان کرد: در سال ۹۷ حدود ۴۰ میلیارد تومان توسط خیران در قالب ۲۹ پروژه جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در استان جذب شده و در حال حاضر حدود ۹۰ پروژه خیری در سطح استان در دست اجراست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و نیز جذب مشارکت‌های مردمی جدید و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیران برگزار می‌شود.
دانافر بیان کرد: رویکرد مدرسه‌ای برگزاری جشنواره، تعامل و پیوند خیران بزرگوار با دانش آموزان و معلمان در مدارس احداثی خود را تقویت می‌کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد دعوت مدرسه از خیران و تقدیر توسط دانش آموزان را یکی از راه‌های بسیار پسندیده تجلیل از خیران مدرسه‌ساز دانست و گفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز با این رویکرد برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

captcha