هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3806076
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
۵ اردیبهشت‎؛

هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان، ۵ اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

بلاسم

علی بلاسم‏، رئیس اداره قرآن‏، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان، پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود. مسابقات از ساعت 8 تا 11 در مدرسه شاهد عفاف برای آقایان و شاهد رضوان برای بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو مرحله غیرحضوری و حضوری تدوین شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در پنج رشته قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، حفظ کل، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام نماز آثار خود را بر روی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقات ارسال کردند و پس از داوری از بین 150نفر، 31 آقا و خانم به مرحله نهایی راه یافتند.

بلاسم با بیان اینکه حدنصاب نمرات در رشته‌های قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام نماز متفاوت بوده است، افزود: با توجه به اینکه ما زمان مشخصی را برای ارسال آثار تعیین کرده بودیم و تعدادی از شرکت‌کنندگان آثارشان را بعد از آن تاریخ ارسال کردند، بنابراین به همین دلیل در بخش آقایان و در رشته‌های نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام نماز راه یافته به مرحله فینال نداشتیم.

رئیس اداره قرآن‏، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: در رشته قرائت و حفظ جاسم حسین‌زاده در بخش تجوید، حسین محمدی در بخش صوت، قاسم مقدمی در بخش لحن و فؤاد نعیماوی در بخش وقف و ابتدا و حسن حفظ به داوری می‌پردازند. همچنین در بخش بانوان سیده خلود موسوی در بخش تجوید، نادیا داودی در بخش صوت، منظر نویدی در بخش لحن، صدیمه لویمی‌اصل در بخش وقف و ابتدا و حسن حفظ داوری این مسابقات را بر عهده دارند. همچنین نصرت رحمتی، سهیلا شریفی هم داوران رشته‌های نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام نماز در بخش بانوان هستند.

وی بیان کرد: نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات آثارشان را در همه رشته‌ها باید برای وزارت ارسال کنند و پس از بررسی مجدد برگزیدگان 10 تیرماه به مرحله کشوری مسابقات فرهنگیان به میزبانی مشهد راه خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha