روز ملی خلیج فارس متعلق به همه است
کد خبر: 3806091
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

روز ملی خلیج فارس متعلق به همه است

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با بیان اینکه روز ملی خلیج‌فارس متعلق به همه است، گفت: اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج‌فارس دهم اردیبهشت با حضور مقام‌های بلندپایه کشوری و استانی در تالار شهید اوینی برگزار می‌شود.

روز ملی خلیج‌فارس متعلق به همه است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ایرج حیدری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان روز چهار‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد استانی نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی، هنری خلیج‌فارس اظهار کرد: روز ملی خلیج‌فارس یک روز خاص، استراتژیک و بااهمیت در سطح جهانی و بین‌المللی است.
وی ضمن تأکید بر اهمیت روز ملی خلیج‌فارس اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی، سالانه میلیارد‌ها دلار خرج می‌کنند تا بتوانند نام و هویت خلیج‌فارس را مخدوش کنند که با سیاست، اقدامات و برنامه‌های مناسب ایران ناکام مانده‌اند.
وی بر لزوم کار‌های فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه خلیج‌فارس تأکید و بیان کرد: امروز با توجه به رسانه‌های پرسرعت و مجازی این امکان فراهم است تا به شکل‌های مختلف نام و هویت خلیج‌فارس را به مردم جهان معرفی شود.
حیدری اضافه کرد: از موارد مهم در این خصوص توجه به کودکان و آینده‌سازان کشور است و باید برنامه‌هایی با محتوای مناسب و جذابیت کافی تولید و عرضه شود.
این مقام مسئول بر مشارکت همه دستگاه‌ها در برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس تأکید کرد و گفت: روز ملی خلیج‌فارس متعلق به همه است و همه دستگاه‌های استان می‌باید مشارکت جدی در هرچه برگزار شدن آن داشته باشند.
در ادامه رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج‌فارس را آبرو و حیثیت استان دانست و افزود: برنامه‌های این دوره از جشنواره از طریق رسانه‌های خارجی در سطحی گسترده پخش خواهد شد به همین دلیل حمایت و مشارکت دستگاه‌های مختلف می‌تواند در کیفیت‌بخشی برنامه‌ها مؤثر باشد.
وی افزود: حمایت‌های استاندار هرمزگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و ادارات استان باعث شده است جشنواره امسال یکی از پربارترین جشنواره‌ها در هشت دوره اخیر باشد و ده‌ها برنامه موضوعی در رشته‌های مختلف تولید و در سراسر استان در حال اجراست.
این مقام مسئول در پایان گفت: اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج‌فارس دهم اردیبهشت با حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی در تالار شهید اوینی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha