کمک ۷۵۰ میلیون تومانی اصفهانی‌ها به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3806112
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

کمک ۷۵۰ میلیون تومانی اصفهانی‌ها به سیل‌زدگان کشور

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مردم استان اصفهان علاوه بر اقلام غیرنقدی تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان نیز به شکل نقدی به مردم سیل‌زده کشور کمک کرده‌‌اند.

مردم استان اصفهان ۷۵۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کردند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی شامگاه سه شنبه 3 اردیبهشت ماه ضمن اشاره به شعار سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به شعار سال و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکات) سازمان اوقاف و امور خیریه مصمم شد تا موقوفات مستعد در زمینه تحقق شعار سال احصا و تقویت شوند که در این راستا مطالعاتی نیز آغاز و در آینده‌ای نزدیک نتایج خوبی در این ارتباط اعلام می‌شود.
وی ضمن اشاره به سیل اخیر در کشور افزود: با توجه به سیل اخیر اقداماتی در خصوص ترویج وقفیات به مردم و مناطق سیل زده انجام شد و کاشان اولین شهرستانی بود که در همان ساعات اولیه وقوع سیل اقدام به این امر خداپسندانه اقدام کرد و بالغ بر ۴۵ میلیون تومان کمک برای مناطق سیل زده توسط مردم دارالمومنین ارسال شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت ۵۰ وقف جدید در استان اصفهان خبر داد وگفت: ارزش این موقوفات ن به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است؛ برخی از این موقوفات به اداره کل اوقاف واگذار شده، برخی دیگر واقف در قید حیات بوده که متولی تا زمان زنده بودن واقف بر عهد خودش است و برخی دیگر نیز تولیت وقف را به فرزندان خود واگذار کردند.
وی با بیان اینکه مردم استان اصفهان تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان به شکل نقدی به مردم سیل زده کشور کمک کرده‌اند، گفت: علاوه بر وقف نقدی خیران و مردم استان اصفهان در قالب بسته‌های خوراکی، پوشاک، مواد بهداشتی و غیره نیز به مردم مناطق سیل زده کشور کمک رسانی کردند و این میزان کمک رسانی جدای از ایجاد ۲۰ چشمه حمام و سرویس‌های بهداشتی سیار است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۶
0
0
فقط 750 میلیون تومان برای کل اصفهان؟؟؟
خجالت آوره واقعا
captcha