گام دوم انقلاب، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود
کد خبر: 3806197
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

گام دوم انقلاب، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: با ابلاغ گام دوم انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۹۷ و نمایش حضور حماسی قدرت مردم در ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ این بشارت را به همه می‌دهد که گام دوم انقلاب بی‌شک بلندتر، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود.

گام دوم انقلاب بلندتر، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود

به گزارش ایکنا از قزوین، محسن شیخ‌حسنی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، در نشست خبری به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ــ سیاسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین که صبح امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: امسال سال فرصت‌هاست چراکه انقلاب به ‌جایگاهی رسیده که می‌تواند از تهدیدها فرصت بسازد.
وی افزود: با ابلاغ گام دوم انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۹۷ و نمایش حضور حماسی قدرت مردم در ۲۲ بهمن‌ماه 97 این بشارت را به همه می‌دهد که گام دوم انقلاب بی‌شک بلندتر، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود.
شیخ‌حسنی تصریح کرد: در روزهایی که پاسداران و بسیجیان در کنار اقشار مختلف مردم سخت مشغول خدمت‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده هستند، رئیس‌جمهور آمریکا نام سپاه پاسداران را در لیست تحریم و گروه‌های تروریستی قرار داده است.
وی ادامه داد: این اتفاق تازگی ندارد و قبلاً هم وجود داشت اما ترامپ این نمایش تبلیغاتی را در راستای حمایت از رئیس‌جمهور اسرائیل انجام داد اما نتیجه آن این شد که یک ملت ۸۰ میلیونی سپاهی شوند.
این مسئول بابیان اینکه هفته عقیدتی- سیاسی به‌مناسبت بزرگداشت و نکوداشت شهید متفکر مرتضی مطهری نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: تفکرات شهید مطهری پایه‌های اقتدار، اساس و قوام جمهوری اسلامی را بنیان‌گذاری کرده است.
وی تأکید کرد: اگر نگاهی به لیست کتب شهید مطهری داشته باشیم می‌بینیم که وی در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد، سیاست، خانواده، مذهب و آموزش دستی داشته و تألیفاتی را از خود به‌جای گذاشته‌اند و نظریات متعدد وی موجب شده از ایشان به‌عنوان یک الگوی شاخص یاد شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: باید همه ما شاخصی چون شهید مطهری داشته و آن را در زندگی خود به کار ببریم لذا توصیه می‌شود همه ادارات، نهادها و ارگان‌ها که میز خدمت جمهوری اسلامی در آن وجود دارد خود را با محک و شاخص شهید مطهری سنجیده و ارزیابی کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه ناحیه امام حسن (ع) افزود: در طول این هفته برنامه‌های مختلفی ازجمله همایش «حکمت مطهر» با حضور بسیجیان نخبه و فرهیخته در روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول اعلام کرد: در این هفته 80 عنوان برنامه برگزار می‌شود که دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، دیدار با خانواده شهدا با محوریت شهدای طلبه و معلم، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی، مسابقات ورزشی، کتاب‌خوانی، محفل انس با قرآن و غبارروبی مزار شهدا ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
شیخ‌حسنی بیان کرد: بعد از سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و مساجد واقع در ناحیه بسیج ناحیه امام حسن (ع) فعالیت خود را آغاز کردند.
وی اعلام کرد: تاکنون ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد در کنار اقلام مختلف غیرنقدی و غذایی ازجمله مواد بهداشتی، مواد غذایی، نان، ۲۰ تخته فرش، ۳۰۰ تخته پتو، شیرخشک، کنسرو، بیل، پارو و چکمه از طریق پایگاه‌های مردمی جمع‌آوری شد که به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در پایان بیان کرد: مأموریت سپاه استان قزوین کمک‌رسانی در استان گلستان است بااین‌حال در دیگر استان‌ها نیز کمک‌هایی ارسال می‌شود و بی‌شک سیل کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha