وام 10 میلیون تومانی به تشکل‌‌های قرآنی سیل‌زده گلستان
کد خبر: 3806243
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
قلی‌پور خبر داد:

وام 10 میلیون تومانی به تشکل‌‌های قرآنی سیل‌زده گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان گلستان از کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه 10 میلیون تومان از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به مؤسسات سیل‌زده استان خبر داد.

محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان گستان در سال 98، روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه، با حضور 13 نفر از اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرسی تشکیل جلسه داد.
وی ادامه داد: بحث و تبادل نظر درباره چشم‌انداز فعالیت‌های سال 98، ارائه گزارش اجمالی از سال 97، همچنین ارائه طرح ضیافت افطاری با عنوان «کاروان نور» ویژه تمامی مؤسسات قرآنی استان، اواخر اردیبهشت‌ماه ازجمله مواردی بود که طی این جلسه به آن پرداخته شد.
قلی‌پور درباره مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده از سیل و وضعیت آنها، اظهار کرد: 14 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در سیل آغازین روزهای سال 98، به صورت جدی آسیب دیدند که پس از بازدید رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور قول‌های مساعدی داده شد، اما از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور مقرر شد وام قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض حدود 10 میلیون تومان انجام شود که پس از ارسال مدارک تا هفته آینده این امر پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین برخی از مؤسساتی که در سطح استان در اثر باران شدید دچار آسیب‌های اندکی شدند، از سوی اتحادیه استان کمک‌هایی را دریافت خواهند کرد.
یادآور می‌شود، در پایان این جلسه از اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه به منظور فعالیت‌های سال 97 با اهدای هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha