پرداخت زکات بنیه اقتصادی کشور را قوی می‌کند
کد خبر: 3806247
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

پرداخت زکات بنیه اقتصادی کشور را قوی می‌کند

گروه اجتماعی- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: پرداخت زکات حکمت زیادی در شکوفایی دین اسلام دارد و با ادای این فریضه بنیه اقتصادی کشور قوی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، چهارم اردیبهشت ماه در اولین جلسه شورای زکات استان کردستان در سال 98 با حضور اعضای شورای زکات در محضر آیت الله حسینی شاهرودی برگزار شد، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی تاکنون دو نهاد مقدس از جمله کمیته امداد و بهزیستی توانسته‌اند خدمات شایانی به نیازمندان جامعه ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه زکات یکی از بزرگترین تعاون‌ها در دین اسلام است، افزود: زکات یک مسئله بسیار مهم و از واجبات و پایه و اصول دین اسلام است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه زکات 32 بار در قرآن بیان شده در واقع این امر الهی دلیل قرآنی و سنتی نیز دارد، افزود: زکات ستون دین است اگر زکات نباشد یک ستون از دین از بین رفته است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: جایگاه زکات از دیدگاه اهل همه ادیان پایه و ستون دین است در واقع زکات بزرگترین یاری و تعاون بین اغنیا و فقرا است که موجب ریشه کنی فقر می‌شود.
رستمی در پایان یادآور شد: پرداخت زکات حکمت زیادی در شکوفایی دین اسلام دارد و با ادای این فریضه بنیه اقتصادی کشور را قوی خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha