کمپین «کاری از دستِ تو بر‌می‌آید» در همدان راه‌‌اندازی شد
کد خبر: 3806250
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
همزمان با سراسر کشور؛

کمپین «کاری از دستِ تو بر‌می‌آید» در همدان راه‌‌اندازی شد

گروه اجتماعی ــ همزمان با سراسر کشور به همت دفتر استانی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و کارگروه هنر و رسانه جبهه فرهنگی ـ مردمی همدان کمپین «کاری از دستِ تو بر‌می‌آید» در این استان نیز آغاز به کار کرد.

راه‌اندازی کمپین «کاری از دستِ تو بر‌می‌آید» در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به همت نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج ‌و کارگروه هنر و رسانه جبهه فرهنگی ـ مردمی استان همدان، کمپین «کاری از دستِ تو بر‌می‌آید» همزمان با سراسر کشور در همدان نیز به اجرا گذاشته شد.
این کمپین که به همت خانه طراحان سازمان هنری رسانه‌ای اوج در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای استان‌های سیل‌زده کشور، در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، در استان همدان آغاز به کار کرد.
این طرح با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع)، در قالب کمپین محیطی بر روی بیلبوردهای شهری و اطلاع‌رسانی از طریق پوستر و موشن گرافیک در فضای مجازی‌(کانال‌ها، گروه‌ها و خبرگزاری‌های محلی) برای اطلاع‌ مردم استان همدان به اشتراک گذاشته شده است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان و خیران همدانی می‌توانند جهت مشارکت در این کمپین کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) *8877*99# و جمعیت هلال احمر *780*112# به دست مردم سیل‌زده کشور برسانند.
انتهای پیام

captcha