خانواده‌های شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هستند
کد خبر: 3806268
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

خانواده‌های شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید گیلان خانواده‌های شهدا را پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت و شهادت در جامعه دانست و گفت: پدران و مادران شهدا اسوه‌های صبر و ایستادگی ‌هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، امروز، 4 اردیبهشت‌ماه در نشست صمیمی با جمعی از پدران معظم شهدای استان، شهدا را سرمايه‌های گرانبهای انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا و تكريم خانواده‌های معظم این بزرگواران ضروری است.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا توفيق الهی و عبادت خالصانه است، افزود: خانواده‌های شهدا به ویژه مادران و پدران در سخت‌ترين شرايط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگوی ازخودگذشتگی برای ملت ايران هستند، بلکه وجدان‌های آگاه و منصف خود را نیز مديون اين قشر می‌دانند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خانواده‌های شهدا را پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: اراده و ایستادگی شما از دوران انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده‌اید.

این مقام مسئول با بیان اینکه پدران و مادران شهدا اسوه‌های صبر و ایستادگی در جامعه هستند، گفت: پدران و مادران شهدا با تربیت قرآنی فرزندان، الگوی بی‌نظیر برای نسل‌ها در تاریخ ایران اسلامی شدند.

وی امنیت و آرامش امروز کشور و نظام را مدیون مجاهدت‌های هشت‌سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به عنوان اسوه نه تنها در منطقه، بلکه در نظام‌های سیاسی جهان از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام نشات می‌گیرد.

پاکاری با بیان اینکه پایداری انقلاب اسلامی علیرغم فراز و نشیب‌های فراوان به برکت خون شهدا و پایداری خانوده‌های آنان بوده است، یادآور شد: خانواده‌های شهدا به رضایت خداوند راضی شده‌اند و با خدا معامله کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با تأکید بر اینکه خانواده‌های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: به عنوان خادم خاندان شهدا و ایثارگران مقابل عظمت پدران معظم شهدا احساس کوچکی می‌کنم و این احساس نشان‌دهنده عظمت کاری است که شهدا کردند.

انتهای پیام

captcha