ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در استان تهران میسر نیست
کد خبر: 3806320
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
به علت گرانی زمین؛

ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در استان تهران میسر نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی استان تهران و ۷ پروژه گردشگری در شمیرانات به علت گرانی زمین میسر نیست.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: محمد امامی امین عصر چهارشنبه در پنجاهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: اساساً جانمایی مطلوبی برای شهرک گلخانه‌ای حصار گلی ورامین صورت نگرفته است و یکی از مشکلات آن عدم تأمین آب مورد نظر بود.

امامی امین افزود: در بازدیدی که از این شهرک به عمل آمد تصمیم گرفتیم تا از ۱۰۰۰ هکتار زمینی که برای این شهرک در نظر گرفته شده است ۷۴ واحد گلخانه در ۱۲۰ هکتار از اراضی این شهرک به گلخانه تبدیل شوند.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصمیمی که گرفته شد در اراضی باقی مانده این شهرک می‌توان اقدام به کشت محصولاتی که نیاز به آب کمتری دارند، کرد و طرح کشت گل محمدی در اراضی شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در صورت استقبال متقاضیان تداوم خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: درخواست‌های زیادی برای کارگاه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های استان داریم اما عمدتاً گرفتار بوروکراسی اداری می‌شوند و در خصوص دهکده اقتصاد مقاومتی استان تهران و ۷ پروژه گردشگری در شمیرانات با توجه به گران بودن زمین در این منطقه این طرح قابلیت اجرا ندارند.

انتهای پیام

captcha