تکمیل زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: 3806363
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

تکمیل زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه تکمیل زائرسرای استان در مشهد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است، در این راستا بیش از پیش نیازمند مشارکت و کمک مردم نیکوکار و خیرین هستیم.

تکمیل زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: تاکنون فقط یک میلیارد تومان از مجموع 16 میلیارد تومان اعتبار لازم برای ساخت این زائرسرا جمع‌آوری شده، ازاین‌رو لازم است با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه این موضوع در ماه رمضان بازگو شود تا مردم و خیرین به‌صورت ویژه در این زمینه اقدام کنند.
وی ادامه داد: باید ائمه جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس اهتمام ورزند.
یعقوبی با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتری مردم در ساخت این مجموعه، افزود: مردم و خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۰۳۷۱۷۲۰۰۶ بانک ملی به نام بنیاد زائر سرای خراسان شمالی واریز کنند.
وی یادآورشد: زائرسرای این استان در جوار حرم رضوی و با فاصله یک هزار و ۵۰۰ متری، در ۱۲ طبقه و در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث می‌شود.
یعقوبی با اشاره به اینکه احداث این زائر سرا فقط مختص به خراسان‌شمالی نیست، گفت: زمین این زائر سرا رایگان واگذار شده و باید کل مجموعه با مشارکت خیرین احداث شود.
وی عنوان کرد: مردم و نیکوکاران در احداث این پروژه با عنوان «خشت‌های مهربانی» بیش از پیش مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha