کرمان رتبه دوم کشور در کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3806372
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

کرمان رتبه دوم کشور در کمک به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: کرمان در زمینه کمک به مناطق سیل‌زده کشور به صورت نقدی و غیرنقدی بعد از تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان امروز پنج‌شنبه، 5 اردیبهشت در مراسم اعزام محموله کمک‌های اداره غله، انجمن صنفی کارخانجات آرد و اتحادیه نانوایان استان کرمان به منطقه سیل‌زده شهرستان حمیدیه استان خوزستان گفت: ۱۰۰ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مناطق سیل‌زده در سطح استان برپا شده است.
وی افزود: بیش از یک میلیارد تومان وجه نقدی در پایگاه‌های هلال‌احمر در سطح استان کرمان برای شهرستان حمیدیه جمع‌آوری شده است.
فلاح بیان کرد: ۱۷۱ تن اقلام امدادی شامل پتو، چادر و موکت به ارزش ریالی ۵ میلیارد تومان و همچنین ارسال ۲۷۵ تن اقلام اهدایی شامل زیستی، غذایی، پوشاک، امدادی، تجهزات و ...به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان به شهرستان حمیدیه ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهارکرد: ۵۰ تن اقلام زیستی، غذایی، بهداشتی به ارزش ریالی یک میلیارد تومان اماده‌سازی و در حال ارسال است.
وی بیان کرد: جمعا اقلام امدادی و اهدایی ارسالی و آماده ار سال ۴۹۶ تن به ارزش ریالی ۱۳ میلیارد تومان به صورت زمینی و هوایی به حمیدیه خوزستان ارسال شده است.
فلاح تصریح کرد: استان کرمان در زمینه کمک به مناطق سیل‌زده کشور به صورت نقدی و غیرنقدی بعد از تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تأکید کرد: اقلام مورد نیاز مردم خوزستان طبق اعلامیه استانداری خوزستان تغییر پیدا کرده و اقلام مورد نیاز در این منطقه کولرگازی، پنکه، یخچال، گاز، فرش و جاروبرقی است.
انتهای پیام

captcha