زیرساخت‌های لازم در چهارمحال و بختیاری برای جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شد
کد خبر: 3806388
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

زیرساخت‌های لازم در چهارمحال و بختیاری برای جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شد

گروه فرهنگی - مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشار به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سهولت شرکت افراد در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: با وجود فراهم بودن زیرساخت‌ها، لازم است افراد در بخش آنلاین و پویش کتابخوان مجازی شرکت کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل‌مقدم پنجم اردیبهشت‌ماه در نخستین جلسه ستاد برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تشکر از تلاش تمامی افراد در برگزاری این مسابقه ملی کتابخوان در سال‌های گذشته، اظهار کرد: باید برای برگزاری این جشنواره با تمام ارادت و خلوص تلاش و جشنواره را در شان امام هشتم (ع) برگزار کرد.
وی با اشاره به انتخاب دبیرخانه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان به عنوان یکی از برترین دبیرخانه‌های کشور اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با همت و پشتکار تمامی افراد امسال شاهد مشارکت بیش از پیش مردم استان و موفقیت شهرستان‌ها در سطح کشور باشیم.
دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اشار به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سهولت شرکت افراد در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با وجود فراهم بودن زیرساخت‌ها، لازم است افراد در بخش آنلاین و پویش کتابخوان مجازی شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha