فراخوان طرح آموزش تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3806391
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

فراخوان طرح آموزش تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از اعلام فراخوان دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی جهت تکمیل شبکه تسهیلگری در استان‌های هدف با همکاری جهاددانشگاهی و گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر خبر داد.

فراخوان طرح آموزش تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاددانشگاهی استان در این خصوص گفت: در این مرحله شهرستانهای بجنورد، گرمه ، جاجرم، راز و جرگلان، اسفراین، شیروان و فاروج شهرستانهای مورد نظر برای اجرای طرح و محرومیت زدایی هستند.

وی افزود: طی این فراخوان از افراد علاقه مند به تسهیلگری اقتصادی – اجتماعی که دارای دانش و ویژگی‌های اولیه تسهیلگری هستند ثبت نام به عمل آورده و پس از انجام بررسی‌های اولیه و کسب موفقیت در آزمون آنلاین « آزمون عمومی شامل: هوش، استعداد تحصیلی و آشنایی با رایانه، آزمون تخصصی و آزمون شخصیتی» و مصاحبه تخصصی، برای افراد گزینش شده دوره آموزش تسهیلگری برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلیه مراحل آزمون و آموزش رایگان بوده و پس از طی دوره‌های آموزشی و کسب موفقیت گواهینامه تسهیلگری به افراد شرکت کننده اعطا خواهد شد، همچنین افرادی که دوره فوق را با موفقیت سپری کنند در طرح‌های اشتغال زایی در مناطق معرفی شده به کار گرفته می شوند.

شاهین فر داشتن حداقل سن 25 سال و حداکثر 45 سال، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های تحصیلی مربوطه با معدل حداقل 15، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای آقایان، بومی بودن یا حداقل اقامت پنج سال در شهرستان متبوع، عدم استخدام رسمی و پیمانی در دستگاه های دولتی و نداشتن سابقه محکومیت را از جمله شرایط موردنظر ذکر کرد.

شاهین فر گفت: رشته های تحصیلی مورد قبول در این آزمون عبارتند از : رشته‌های مدیریت «با اولویت گرایش های بازرگانی، صنعتی، کار آفرینی و فناوری اطلاعات»، اقتصاد «با اولویت گرایش‌های بازرگانی، نظری، کشاورزی، محیط زیست، توسعه و برنامه ریزی اقتصادی»، مهندسی صنایع «با اولویت گرایش‌های برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها، تولید صنعتی و تکنولوژی صنعتی»، کشاورزی« با اولویت گرایش‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، اقتصاد کشاورزی، علوم دامی، مکانیزاسیون کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، ترویج و آموزش»، جغرافیا «برنامه ریزی روستایی و توسعه روستایی»،رشته حسابداری و رشته علوم اجتماعی با کلیه‌ی گرایش‌ها است.

گفتنی است زمان برگزاری آزمون 13 اردیبهشت می‌باشد و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این آزمون تا ۱۰ ازدیبهشت ماه به آدرس: http://www.trmcg.com/fa/cooperation/facilitator مراجعه کنند.

انتهای پیا‌م

captcha