جامعه‌ای که پرسشگر نباشد، ناکارآمد خواهد بود
کد خبر: 3806409
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

جامعه‌ای که پرسشگر نباشد، ناکارآمد خواهد بود

گروه اجتماعی - فرماندار ماکو با بیان اینکه جامعه‌ای که پرسشگر نباشد، مرده و ناکارآمد است، گفت: پرسش‌گری، از درون خود دانشگاه‌ها نشات می‌گیرد.

جامعه‌ای که پرسشگر نباشد، ناکارآمد خواهد بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین عباسی، فرماندار ماکو، ظهر امروز، ۵ اردیبهشت ماه، در همایش سلامت جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان که به‌مناسبت هفته جوان در ماکو ترتیب یافت، اظهار کرد: عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و غیره با ورود نسل جوان توانسته به موفقیت دست یابد.
وی بیشترین آمار شهدای هشت سال دفاع مقدس حق علیه باطل را جوانان دلیر یاد کرد و افزود: با پشتوانه همین جوانان توانسته‌ایم در مقابل زورگویان ایستادگی کنیم.
فرماندار ماکو تاکید کرد: جوان ایرانی با وجود مشکلاتی پیرامون تشکیل خانواده و تغییر ارزش‌های انسانی و مادی، باز در راه اسلام و انقلاب همواره استوار به راه خود ادامه می‌دهد.
عباسی یادآور شد: بهار سیاست با وجود جوانان که به عنوان ناجیان جامعه نقش ایفا می‌کنند، به هدف خود خواهد رسید.
فرماندار ماکو با اشاره به اینکه کاهش مشکلات نسل جوان تنها با همت خود جوانان رخ خواهد داد، افزود: مراکز علمی و دانشگاهی باید مشتاق و پرسش‌گر باشند تا مشکلات با مطرح کردن راهکارهای دانشجویان راه درست را پیدا کنند.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای که پرسشگر نباشد، مرده و ناکارآمد است، ادامه داد: پرسش‌گری، از درون خود دانشگاه‌ها نشات می‌گیرد.
عباسی در ادامه در پاسخ به سوال دانشجویان گفت: بازارچه مرزی تعطیل نیست، تا کی مصرف‌کننده کالاهای خارجی باشیم و تا کی از انرژی نسل جوان استفاده نکنیم که بنا به این دلایل تعطیل است.
وی گفت: آموزش مهارت‌های فنی و کارآفرینی در دستور کار دانشجویان قرارگیرد، تا اقتصاد ما و سیستم استخدامی کشور از مصرف‌گرایی و مدرک‌گرایی به تولیدی و مهارت‌گرایی بدل شود.
فرماندار ماکو گفت: کشور ایران متشکل از اقوام و ادیان مختلف بوده و دشمن سعی دارد با مطرح کردن بومی و غیربومی بودن مسئولین، تخم نفاق و تفرقه را در بین مردم بکارد.
انتهای پیام

captcha