مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی البرز برگزار شد
کد خبر: 3806618
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی البرز برگزار شد

گروه اجتماعی ــ مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی البرز به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی این استان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی البرز برگزار شد

به گزارش ایکنا از البرز، در مرحله دوم هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان البرز، دو تیم «نوفن» و «لوتوس» از دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی کارخانه قند و جهاددانشگاهی با عنوان گزاره «تحریم و منزوی‌سازی کشورها اثرات مثبتی نظیر خودکفایی و توسعه علمی آنها را در پی دارد.»، به رقابت پرداختند که تیم نوفن به عنوان تیم موافق برنده شد.
در مسابقه دوم با گزاره «جهت ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی، آزادسازی ورود خودروهای خارجی بهترین راهکار است.» تیم «نورا» از دانشگاه علمی ـ کاربردی زرماکارون برگزیده شد.
مسابقه سوم با عنوان گزاره «پیچیدگی نقش‌های زنان در زندگی امروزه، موجب تداخل و تعارض نقش مادری شده است.» با برتری تیم «آفاق» از دانشگاه فرهنگیان پایان یافت.
در مسابقه چهارم با عنوان گزاره «ریشه مفاسد اقتصادی در ساختار اداری و مدیریتی کشور است.» تیم «بامداد» با کسب امتیاز بیشتر در جایگاه موافق بر تیم «شهید متوسلیان» فائق آمد. تیم دیان از دانشگاه فرهنگیان با انصراف تیم بی‌امضاء از دانشگاه پیام‌نور به مرحله بعدی راه پیدا کردند.
مرحله سوم این مسابقات در روز9 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و در روزهای 11 و 14 اردیبهشت‌ماه به ترتیب مرحله نیمه نهایی و فینال در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و حضور در این مسابقات می‌توانند با شماره 34505151 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha