بیانیه گام دوم، فتح قله‌های پیشروی انقلاب است
کد خبر: 3806828
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

بیانیه گام دوم، فتح قله‌های پیشروی انقلاب است

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: بیانیه گام دوم در واقع به معنای فتح قلل پیشروی این انقلاب است.

گام دوم به‌معنای فتح قلل پیشروی انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف‌حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز، 7 اردیبهشت ماه در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان یزد با اشاره به عظمت ماه شعبان اظهار کرد: شعبان ماه با فضیلتی است که خداوند ما را مأمور کرده تا از فضیلت‌های این ماه استفاده کنیم.
وی از روح و روان انسان به‌عنوان مهم‌ترین بخش وجودی او یاد کرد و گفت: اعمال و اذکار وارد شده در ماه شعبان در راستای تقویت همین بخش وجودی انسان است.
حسینی‌کوهستانی با اشاره به تغییر در مدیریت مدارس صدرا کشور افزود: اصل این مدارس مورد تأیید و عنایت ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.
وی در ادامه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره‌کرد و گفت: بیانیه گام دوم درواقع به معنای فتح قلل پیشروی این انقلاب است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: با مطالعه این بیانیه به تجربه چهل سال انقلاب در مقابله با حوادث و رخدادهای گوناگون پی می‌بریم که هرکدام از این حوادث به‌ تنهایی بر از پای درآوردن یک کشور کافی است.
حسینی‌کوهستانی بیان کرد: این چهل سال تجربه بسیار ارزشمندی و تلفیقی از دین و دنیا برای این نظام و انقلاب است. رسیدن نظام جمهوری اسلامی به قله نهایی در گرو تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. 
حسینی‌کوهستانی بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در نظام آموزش‌وپرورش کشور تأکید کرد و گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به‌ عنوان مدارسی منطبق با شاخصه‌ای اسلامی و انقلابی باید در این حوزه پیش‌قدم باشند.
منصور ارجمندی، معاون متوسطه آموزش‌ و پرورش استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه انتظار خاصی از مدارس صدرا در جامعه شکل‌ گرفته است افزود: باید خروجی مدارس صدرای ولایت افرادی دارای سبک زندگی خاص منطبق با آموزه‌های اسلامی باشد و این رسالت کادر اجرایی این مدارس را سخت‌تر می‌کند.
وی بر لزوم توجه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس تأکید کرد و گفت: کادر اجرایی مدارس باید به‌صورت روزانه برای اجرای این سند در مدارس برنامه داشته باشند.
ارجمندی بابیان اینکه تنوع‌بخشی در یادگیری باید به‌صورت جدی موردتوجه مدارس قرار گیرد بیان کرد: تنوع‌بخشی در یادگیری مورد استقبال دانش آموزان و والدین آن‌ها قرارگرفته و استقبال از مدارس صدرا به همین دلیل است.

انتهای پیام

captcha