كانونی برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی در فضای مجازی تشكیل شود
کد خبر: 3807140
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

كانونی برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی در فضای مجازی تشكیل شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار تشكیل كانون و مركزی برای تولید محتوای مناسب به‌منظور خنثی‌سازی شبهه‌های اعتقادی دشمنان در فضای مجازی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در جلسه تجلیل از برترین دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: برای تقویت باورهای دینی مردم لازم است كه كانون و مركزی برای تولید محتوای مناسب جهت خنثی‌سازی شبهه‌های اعتقادی دشمنان در فضای مجازی ایجاد شود.
وی بیان كرد: در سال گذشته اتاق فكر دشمن تمام تلاش خود را كردند تا این انقلاب چهل سالگی خود را نبیند و در این زمینه فراخوان‌های متعددی اعلام كرده و جنگ‌های روانی ایجاد كردند تا این اتفاق نیفتد.
احمدی‌زاده افزود: با این وجود بحمد الهی به همت و پشتیبانی مردم و رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری شاهد تبلور حضور و حمایت مردم از این انقلاب بودیم و راهپیمایی 22 بهمن خنثی‌كننده تمام نقشه‌های دشمنان بود و همه مشاهده كردیم با آن شرایط جوی مردم زیادی برای تجدید میثاق با انقلاب در راهپیمایی شركت كردند و تمام توطئه‌های دشمن در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی شكست سنگینی خورد.
وی اظهار كرد: در جشن‌های 40 سالگی انقلاب دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شد كه نباید این مسئله تنها به ایام دهه فجر اختصاص یابد بلكه باید در طول سال توسط دستگاه‌های مختلف دستاوردهای انقلاب توسط استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای مردم بازگو شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در 18 بهمن سال 96 از این مسئله انتقاد كردند كه چرا تبلیغات ما ضعیف است و آن تبلیغاتی كه باید با عدد و رقم بوده و برای مردم ملموس باشد، نیست كه بحمد الهی این كار در استان فارس انجام شد و دستاوردهای انقلاب با عدد و رقم بیان شد.
وی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شیراز با حضور تمام دستگاه‌هایی اجرای استان را اقدام مؤثری در این زمینه توصیف كرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی كه از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است فرصت خوبی برای مبنا قرار دادن جوانان در تولیدات محتوایی كه باید به این مسئله توجه ویژه كنیم.
احمدی‌زاده در ادامه به تشكیل 29 كارگروه ذیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس اشاره كرد و گفت: تمام فرمانداران و شهرستان‌ها پای كار بودند و ما توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی در سطح استان اجرایی كنیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان اهمیت فضای مجازی را یادآور شد و گفت: استفاده از فضای مجازی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یك اتفاق تقریباً جدیدی بود كه رخ داد.
انتهای پیام

captcha