همایش «حکمت مطهر» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3807143
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

همایش «حکمت مطهر» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون عقیدتی و سیاسی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری همایش «حکمت مطهر» در هفته عقیدتی ـ سیاسی خبر داد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی‌فر و به همراه تقدیر از از اساتید و مربیان سپاه برگزار می‌شود.

همایش «حکمت مطهر» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، اسماعیل‌بیگی، معاون عقیدتی و سیاسی در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری هفته‌ عقیدتی سیاسی در سپاه استان اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه در سپاه برگزار می‌شود.
وی افزود: از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت‌ماه نیز هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج برگزار می‌شود، که دوازدهم این ماه با عنوان شهید مطهری، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی، روز سیزدهم ارتقاءبینش سیاسی، روز چهاردهم مدیریت جهادی و عزت ملی، پانزدهم ترویج معنویت و اخلاق، شانزدهم امید خوشبینانه به آینده، هفدهم عدالت و مبارزه با فساد، هجدهم ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی برگزار خواهد شد.
اسماعیل‌بیگی در ادامه بیان کرد: ۱۱ اردیبهشت همایش «حکمت مطهر» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی‌فر، مسئول اداره امور روحانیون سپاه پاسداران برگزار می‌شود در این برنامه از اساتید و مربیان سپاه تجلیل و تقدیر خواهیم کرد.
معاون عقیدتی و سیاسی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه پاسداران با آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و با ائمه جمعه سراسر استان دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha