تقدیر معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از آیت‌الله میرعمادی
کد خبر: 3807269
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

تقدیر معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از آیت‌الله میرعمادی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اهدای لوحی از آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد تقدیر کرد.

تقدیر معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از آیت‌الله میرعمادیبه گزارش ایکنا از لرستان، در دیداری که صبح امروز یک‌شنبه، نهم  اردیبهشت با هدف برگزاری مسابقه بزرگ مکبری در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در خرم‎آباد برگزار شد، اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان به جهت همکاری و تعامل نماینده ولی‌فقیه در استان با آموزش و پرورش و حضور در نمازهای جماعات مدارس و همچنین فرارسیدن هفته معلم و تربیت اسلامی با اهدای لوح تقدیر از زحمات آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تقدیر کرد.

یادآور می‏‌شود، دومین دوره مسابقه بزرگ مکبری نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد ویژه دانش‌آموزان پسر ۱۲ الی ۱۸ سال (پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و دوم) به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم امروز دوشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه  با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در خرم‎آباد آغاز شده است.

این مسابقه به‌همت ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‎‏آباد و با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha