اولین نشست ملی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3807754
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

اولین نشست ملی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ اولین نشست ملی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با شعار عزم ملی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مصطفی راستینه، مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی‌ در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری دومین دوره تخصصی «تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ویژه نیروهای خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: حضور و وجود ارتش یک موهبت برای این کشور است و امیدوارم با حضور این نیروی مردمی قدرتمند و محبوب کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی موفق باشیم و یقین دارم با همکاری ارتش در راستای اشاعۀ فرهنگ پیشگیری، و پیدایش عزم ملی پیرو دستورات مقام معظم رهبری موثر خواهیم بود.

مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی‌ در ادامه به برگزاری اولین نشست کشوری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: متأسفانه حوزۀ آسیب‌های اجتماعی مغفول مانده است و مدیران ما عملکرد مثبتی نسبت به این بحران اجتماعی ندارند.

وی ضمن مثبت‌خواندن حضور ارتش، از تأثیر فراوان اساتید ارتش در حوزۀ پیشگیری یاد کرد و افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بر پیشگیری اصرار بیشتری دارند، ما نیز سرلوحۀ کارمان پیشگیری است و امیدواریم با حضور مردمی‌ترین نیروی این مرز و بوم در کنار خودمان در این راه پرخطر موفق بوده و دستگاه‌ها و سازمان‌ها ما را حمایت کنند‌.

به گزارش ایکنا؛ دومین دورۀ تخصصی «تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ویژه نیروهای خدوم ارتش با حضور امیر قرا‌باغی، معاونت بازرسی ارتش و سرهنگ عزیزی، رئیس دبیرخانۀ پیشگیری از تخلفات ارتش برگزار شد.

انتهای پیام

captcha