۹۰ پروژه خیّری در یزد در دست اجراست
کد خبر: 3807840
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

۹۰ پروژه خیّری در یزد در دست اجراست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سال ۹۷، ۴۰ میلیارد تومان توسط خیران در قالب ۲۹ پروژه برای ساخت‌وساز فضا‌های آموزشی و پرورشی جذب و هم اکنون ۹۰ پروژه در دست اجراست.

90 پروژه خیّری در یزد در دست اجراستبه گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد 10 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد آموزش و پرورش به سمت آموزش‌های مهارت محور است چرا که خروجی فارغ‌التحصیلان دررشته‌های نظری بیکاری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر در استان یزد 38.5 درصد دانش‌آموزان در هنرستان‌ها و کار و دانش تحصیل می‌کنند که این آمار باید تا پایان برنامه ششم توسعه به 50 درصد برسد.
دانافر با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار معلم در استان داریم به فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: یک هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی این استان در مدت بیست روز به مردم خدمت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پاسخ به سؤالی درخصوص ریزش سقف مدرسه حاجی صفری گفت: ریزش سقف این مدرسه باعث جراحت دو دانش‌آموز شد که به طور سرپایی درمان شدند و از مدارسی است که در سه مرحله نامه وضعیت آن به اداره‌کل نوسازی مدارس استان ارسال شد چرا‌که آموزش و پرورش نهادی بهره‌بردار است و اقدامات باید توسط نوسازی مدارس انجام شود.
دانافر تصریح کرد: در سال 97، 40 میلیارد تومان توسط خیران در قالب 29 پروژه برای ساخت‌وساز فضاهای آموزشی و پرورشی جذب شد و هم اکنون 90 پروژه در دست اجراست.

انتهای پیام

captcha