مؤذنان، مکبران و مجریان ستادهای نماز جمعه قزوین تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3808065
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

مؤذنان، مکبران و مجریان ستادهای نماز جمعه قزوین تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برای اولین بار در استان ‌همایش تجلیل از مؤذنان، مکبران و مجریان ستادهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

مؤذنین، مکبرین و مجریان ستادهای نماز جمعه تجلیل می شوند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب اظهار کرد: آئین تجلیل از مؤذنان، مکبران و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه روز شنبه با حضور مؤذنان، مکبران و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین در سالن جلسات حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در این جلسه که مسؤولان ستادهای نماز جمعه استان قزوین هم حضور خواهند داشت، بیانیه گام دوم انقلاب که مدتی پیش توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، تبیین خواهد شد.
فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: میهمان ویژه این برنامه سیداحمد شمس‌مکبر با سابقه و با تجربه نماز جمعه شهر قم خواهد بود.
وی گفت: حاج سیداحمد شمس از مداحان پیشکسوت قم و از پایه‌گذاران دیدار مداحان با رهبر معظم انقلاب ، در دوران پیش از ریاست جمهوری ایشان است و بیش از ۴۰ سال مکبر نماز جمعه شهر قم بوده است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: در این جلسه مسؤولان استانی حضور و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
وی افزود: مؤذنان، مکبران و مجریان در برپایی هر چه بهتر نماز جمعه در سراسر استان قزوین و کشور نقش بسزایی دارند که متأسفانه تا به امروز تجلیل مناسبی از این افراد نشده است و امیدواریم این برنامه مقدمه‌ای برای تجلیل از این افراد و سایر اعضای ستادهای نماز جمعه باشد.
انتهای پیام

captcha