ظریف به کمیسیون امنیت ملی می‌رود/ بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی
کد خبر: 3808356
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
دستورکار کمیسیون‎های تخصصی مجلس؛

ظریف به کمیسیون امنیت ملی می‌رود/ بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی

گروه سیاسی ــ وزیر امور خارجه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی حضور می‌یابد و همچنین اعضای این کمیسیون در جلسات هفته آینده خود ادامه بررسی پیش‌نویس طرح مقابله با اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران با حضور مسئولین ذیربط را در دستورکار خود دارند.

ظریف به کمیسیون امنیت ملی می‌رود/ بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگیبه گزارش ایکنا؛ جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی طی هفته آتی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات، گزارشی از اعتبارات حوزه آموزش و پرورش در سال 98 ارائه می کند. همچنین وزیر علوم برای ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های شورای عالی عتف میهمان این کمیسیون است.

ادامه بررسی طرح انتزاع امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان و تشکیل سازمان ملی جوانان و دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان  از جمله دستورکارهای کمیسیون اجتماعی است.

نشست با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاونین جهت بررسی و ارزیابی گزارش عملکرد ستاد در سال ۹۷ و  بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در دستورکار کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی حضور می یابد و همچنین اعضای این کمیسیون در جلسات هفته آینده خود ادامه بررسی پیش‌نویس طرح مقابله با اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران با حضور مسئولین ذیربط را در دستورکار خود دارند.

وزیر بهداشت نیز جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون بهداشت می رود و اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز به منظور بررسی وضعیت تدوین، تصویب و اجرای طرح جامع مسکن و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور می یابد.

بررسی طرح انتزاع امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان و تشکیل سازمان ملی جوانان و ادامه معرفی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده از جمله دستورکارهای کمیسیون فرهنگی است.

انتهای پیام

 

 

captcha