اجرای طرح نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه رمضان در البرز
کد خبر: 3808434
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

اجرای طرح نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه رمضان در البرز

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طرح نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان از دهم اردیبهشت‌ماه در این استان آغاز شده و تا هفدهم خردادماه ادامه دارد.

اجرای طرح نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در البرز

جهانگیر شاهمرادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح نظارت و بازرسی بر بازار به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از دهم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا هفدهم خردادماه ادامه دارد.
وی هدف از اجرای این طرح را تشدید نظارت بر عرضه کالاهای مصرفی، تنظیم بازار و تأمین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و برخورد با سو استفاده‌های احتمالی برخی فرصت‌طلبان اعلام کرد و افزود: در این ایام وضعیت کالاهای پرمصرف و اولویت‌دار از جمله روغن، شکر، برنج، شیرینی جات، زولبیا و بامیه، مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز، لبنیات و... مورد پایش قرار می‌گیرد .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در پایان با تأکید بر اینکه بازرسان در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف شکایات و گزارشات خود را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.
انتهای پیام

captcha