محفل انس با قرآن ‌با حضور ‌«احمد ابوالقاسمی» در نهاوند برگزار می‌شود
کد خبر: 3808481
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

محفل انس با قرآن ‌با حضور ‌«احمد ابوالقاسمی» در نهاوند برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور احمد ابوالقاسمی در مصلی این شهرستان همزمان با ایام ماه رمضان خبر داد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری «احمد ابوالقاسمی» در نهاوند برگزار می‌شودزینب سیف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال نیز این مجموعه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی در دستور کار خود دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند افزود: جزءخوانی قرآن کریم به صورت متمرکز در مصلی نمازجمعه نهاوند با دعوت از قاریان برجسته ملی، استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.
سیف ادامه داد: ترتیل‌خوانی قرآن کریم به مدت یک ماه با حضور 18 قاری ممتاز هر روز از ساعت 12 ظهر با قرائت روزانه یک جز قرآن کریم در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، نمایشگاه کتاب با ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب که شامل ۷۰ درصد کتب قرآنی و ۳۰ درصد سایر حوزه‌ها است با ۵۰ درصد تخفیف در سالن ارشاد برپا می‌شود.
وی افزود: امروز، 14 اردیبهشت‌ماه نیز پس از نماز مغرب و عشا، محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد « حاج احمد ابوالقاسمی» و قاریان برتر استانی «پیام بحیرایی و حسین کولیوند» در محل مسجد مهدیه نهاوند برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام

captcha