رشد و توسعه هر جامعه‌ به نظام آموزشی آن بستگی دارد
کد خبر: 3808592
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

رشد و توسعه هر جامعه‌ به نظام آموزشی آن بستگی دارد

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و توسعه هر جامعه‌ به نظام آموزشی آن جامعه بستگی دارد، معلمان هستند که امروز با قدرت و اعتبار آبروی جامعه را حفظ کرده‌اند، زیرا سازنده نیروی انسانی معلمان هستند تا بتوانند دانش‌آموزان که آینده‌سازان مرز و بوم بوده را تربیت کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز، 14 اردیبهشت‌‍‌ماه در آیین نمادین زنگ سپاس معلم، اظهار کرد: روز 12 اردیبهشت‌ماه به برکت خدمات و تلاش‌های استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.
وی افزود: استاد مطهری در طول حیات خود خدمات بی‌شماری را برای ایران بر جای گذاشتند و برای جامعه اسلامی کتاب‌های نفیسی را نوشتند که همچنان به عنوان منشا و سر فصل، از آن‌ها استفاده می‌شود.
مردانی گفت: شهادت این استاد بزرگوار برکاتی را برای نظام جمهوری اسلامی دربرداشت و آن این است که نامگذاری این روز به نام روز معلم باشد تا از مقام شامخ معلمان تکریم شود.
وی بیان کرد: استاد مطهری به‌دلیل اینکه هم‌نام انبیا و امامان، سرآمد معلمان بشریت بودند افتخار می‌کردند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار تأکید کرد: رشد و توسعه هر جامعه‌ به نظام آموزشی آن جامعه بستگی دارد، معلمان هستند که امروز با قدرت و اعتبار آبروی جامعه را حفظ کرده‌اند، زیرا سازنده نیروی انسانی معلمان هستند تا بتوانند دانش‌آموزان که آینده‌سازان مرز و بوم بوده را تعلیم و تربیت دهند.
وی با اشاره به اینکه بایستی دانش‌آموزان شان، منزلت و اهمیت معلمان را بدانند، تصریح کرد: جامعه‌ای که به مقام معلم احترام می‌گذارد آن جامعه‌ به سوی رشد، تعالی و پیشرفت حرکت کرده و معلمان هستند که بستر توسعه پایدار کشور و استان را فراهم می‌کنند.
مردانی گفت: لازم است مسئولان استانی، کشوری و دولتمردان نسبت به پرداخت حق‌الزحمه و مسائل معیشتی معلمان نهایت تلاش خود را بکنند تا هیچ معلمی دغدغه این مسائل را نداشته باشد و تنها دغدغه ارائه مباحث آموزشی به دانش‌آموزان باشد.
انتهای پیام

captcha