تربیت دانش‌آموزان مبتنی بر معیارهای دینی باشد
کد خبر: 3808704
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

تربیت دانش‌آموزان مبتنی بر معیارهای دینی باشد

گروه فرهنگی - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان ‌غربی تاکید کرد: با عنایت خداوند، دانش‌آموزان را طوری تربیت خواهیم کرد که به‌عنوان افرادی دانا، پرهیزکار، شجاع و مبتنی بر معیارهای دینی تربیت شده و صادقانه به کشور خدمت کنند.

تربیت دانش‌آموزان مبتنی بر معیارهای دینی باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۴ اردیبهشت ماه، در مراسم نکوداشت مقام معلم، اظهار کرد: امروزه، سند بالادستی، سند تحول بنیادین بوده و تمامی برنامه‌ها نیز در جهت تحقق این سند برگزار می‌شود و اولویت و سیاست اصلی آموزش و پرورش، داشتن آموزش و پرورشی منسجم و برنامه‌محور است.
وی با اشاره به وجود ۳۶ هزار شهید فرهنگی در کشور افزود: از این تعداد شهید در کشور ۱۴۳ شهید فرهنگی و ۷۷۷ شهید دانش‌‌آموز متعلق به آذربایجان غربی بوده و در تلاش هستیم تا فرهنگ تکریم از جایگاه معلم را در جامعه نهادینه سازیم.
محمدی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته معلم، ۸۷۰ نفر از معلمان استان در برنامه‌های مختلف تجلیل خواهند شد و مجموعا نیز ۲۱۵ برنامه در این هفته در سطح استان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: با عنایت خداوند، دانش‌آموزان را طوری تربیت خواهیم کرد که به عنوان افرادی دانا، پرهیزکار، شجاع و مبتنی بر معیارهای دینی تربیت شده و صادقانه به کشور خدمت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد هنرستان‌های استان قبل از انقلاب تنها ۶ واحد بود، یادآور شد: امروز تعداد هنرستان‌ها به ۲۵۱ واحد افزایش یافته و همچنین پس از پیروزی انقلاب نیز ۲۲ دارالقرآن، ۱۹ پژوهش‌سرا، ۲۸ مدرسه استعدادهای درخشان و ۵۱ مدرسه شاهد احداث شده است.
انتهای پیام

captcha