اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3808797
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در ماه مبارک رمضان

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن همزمان با ماه مبارک رمضان از 15 تا 21 اردیبهشت‌ماه با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور در سطح مدارس شهر تهران برگزار می‌شود.

سیصد و پنجاه و هفتمین کرسی نفحات‌القرآن با تلاوت وحید خزایی، قاری ممتاز کشورمان، ۱۵ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۱ صبح در مدرسه رایان بصیر واقع در خیابان ۱۷ شهریور، بلوار قیام برگزار می‌شود.
همچنین سیصد و پنجاه و هشتمین کرسی تلاوت، با تلاوت محمود نوروزی، دوشنبه،۱۶ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۳ در مدرسه نخبگان دانش واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه مشیری برپا خواهد شد.

سیصد و پنجاه و نهمین و سیصد و شصتمین‌ کرسی قرآنی نیز 17 و 18 اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۳ با تلاوت حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان در مدارس بهبهانی و شهدای مؤتلفه اسلامی برپا خواهد شد.
براساس این گزارش سیصدو شصت و یکمین کرسی تلاوت با حضور علیرضا مهدیزاده،‌ شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۳ در مدرسه پیام رستگاران در خیابان ظهیرالاسلام برگزار می‌شود.

کرسی۳۶۲ نفحات‌القرآن با تلاوت کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشورمان، شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۹ در مدرسه ثامن‌الائمه(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام تشکیل خواهد شد.
یادآور می‌شود، توزیع برگه‌های تدبر و تفسیر آیات، اجرای طرح حفظ موضوعی و اهدای هدایا با حاضرین از جمله جزئیات این کرسی تلاوت قرآن است. پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha