تجلیل از خانواده شهید فرهنگی لرستان به‌مناسبت هفته معلم
کد خبر: 3808830
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

تجلیل از خانواده شهید فرهنگی لرستان به‌مناسبت هفته معلم

گروه اجتماعی ـ به‌‎مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از خانواده شهید فرهنگی فتح‌اله رشنو باباخانی تجلیل شد.

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی لرستان به‌مناسبت هفته معلمبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شنبه، چهاردهم اردیبهشت با همراهی معاونان خود، طی مراسمی نمادین با حضور در منزل فرهنگی شهید فتح‌الله رشنو باباخانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل کرد.
زینی‌وند مقدم گفت: شهدای فرهنگی با تقدیم بزرگ‌ترین سرمایه وجودی خویش، جان شیرین خود را در راه آب و خاک و عزت و افتخار ایران اسلامی تقدیم کرده که هم به‌دلیل این ایثار و هم به‌دلیل معلم بودن وظیفه خود دانستیم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به محضر ارزشمند خانواده شهدا شرفیاب شده و ادای احترام کنیم و از نزدیک در جریان وضعیت خانواده شهدای فرهنگی قرار بگیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ملاقات با خانواده شهدا را مایه خیر و برکت و عزت و سربلندی عموم دانست و افزود: مسئولان در دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه گرفته و با تجدید قوا در راه خدمت ارزشمند و خطیری که شهیدان والامقام در پیش روی ما گذاشته‌اند، قدم می‌گذارند.
همچنین، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم با همراهی معاونان خود با حضور در منزل حسین مهرداد، پیشکسوت فرهنگی، محقق، نویسنده، روانشناس و مدرس دانشگاه‌های استان لرستان طی مراسمی نمادین از مقام شامخ معلم تجلیل کرد.
وی در این دیدار، گفت: دکتر مهرداد نمونه یک معلم واقعی است که بهترین لحظات عمر خود را در راه تعلیم و تربیت سپری کرده و همچنان در راه تربیت نسل آینده و اعتلای آموزش و پرورش فعالیت دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اهدای لوح سپاس از زحمات و حمایت‌های حسین مهرداد، پیشکسوت فرهنگی لرستان تقدیر کردند.

انتهای پیام

captcha