جنس روابط امروزی زن و شوهر ضعیف شده است
کد خبر: 3808995
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور:

جنس روابط امروزی زن و شوهر ضعیف شده است

گروه فرهنگی - رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: جنس روابطی که امروزه افراد با یکدیگر دارند بسیار ضعیف شده است.

جنس روابط امروزی ضعیف شده استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت الاسلام محمد مهدی صالحی، شامگاه گذشته، 14 اردیبهشت ماه، در اختتامیه بیست‌ودومین ازدواج دانشجویی کشور که با حضور معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر در گذشته مادران ما به اندازه امروز که روابط اجتماعی گسترده شده است را نداشتند اما با همان روابط محدود از زندگی بهتری برخوردار بودند، چرا که امروزه با توجه به  گستردگی روابطی که در قالب‌های مختلفی صورت گرفته، باید گفت جنس روابط زمان ما ضعیف شده است.
وی عنوان کرد: امیدوارم در این شرایط سختی که در آن قرار داریم امید برخاسته از واقع بینی بتواند لذت زندگی را به ما بچشاند. شما جوانان نباید در چنین شرایط سخت اقتصادی امید خود را از دست بدهید.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه جوانان از ترس مشکلات اقتصادی به این امر روی نمی‌آورند تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد که حدود 70 درصد افرادی که ازدواج کرده‌اند درآمدهای آن‌ها افزایش پیدا کرده است.
صالحی افزود: این در حالی است که افرادی که در دهه 60 و 70 زندگی می‌کردند، شرایط بسیار سختی داشتند اما برخی از همان افراد، افرادی هستند که امروز بهترین زندگی‌ها را دارند.
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده این مراسم با عظمت‌تر و جریان‌سازتر در جهت تحکیم خانواده‌ برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: شاهد این موضوع هستیم، دانشجویانی که در دانشگاه با یکدیگر ازدواج می‌کنند به دلیل شناختی که از یکدیگر دارند آمار طلاق پایین‌تری نسبت به سایر افرادی که با یکدیگر ازدواج می‌کنند، دارند. همچنین این افراد زندگی بهتری دارند که این امر شاه کلیدی برای رسیدن به خوشبختی است.
صالحی گفت: تحلیل‌ها و آمارها نشان می‌دهد افرادی که زیر سن 30 سال ازدواج کرده‌اند از شکست عاطفی بیشتری برخوردار بوده‌اند. به گونه‌ای که تعداد این افراد، نیمی از افرادی هستند که این سن را گذرانده‌اند، بوده‌اند.
انتهای پیام

captcha