برپایی نمایشگاه «طرح ضیافت» در کرمان
کد خبر: 3809100
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰

برپایی نمایشگاه «طرح ضیافت» در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: نمایشگاه «طرح ضیافت» در مرکز استان از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت در بوستان مادر شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی دهقان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان دیروز، یکشنبه، 15 اردیبهشت در ششمین جلسه تنظیم بازار استان کرمان گفت: در استان کرمان خسارت به محصولات کشاورزی بر اثر بارندگی‌های اخیر کم بوده و تأثیری روی قیمت‌ها آنها نداشته است اما به دنبال این هستیم که خسارت‌های وارده را با کمک دولت جبران کنیم.
وی افزود: برای تأمین شکر مورد نیاز شرکت‌های بسته‌بندی، می‌توان بخشی از شکر وارده شده به استان را در اختیار این واحدها قرار دهیم و در صورت لزوم توزیع این شکرها با قیمت مصوب صورت گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بیان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان مادر شهر کرمان با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق تعاون به منظور عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
دهقان تصریح کرد: نمایشگاه طرح ضیافت در سایر شهرستان‌های استان باید برگزار شود و عملکرد این نمایشگاه به کارگروه تنظیم بازار استان ارائه شود.
وی با بیان اینکه عملکرد واردات شکر به استان کرمان قابل قبول نیست، اظهارکرد: در استان کرمان مرغ گرم با قیمت مناسب وجود دارد و در حال عرضه به مصرف کنندگان است و مقدار قابل توجهی مرغ منجمد در استان موجود است که در صورت نیاز در بازار توزیع خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تأکید کرد: قیمت زلوبیا تنها در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، بامیه ۱۶ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۶ هزار تومان قیمت زلوبیا و بامیه مخلوط است و واحدهای تولید زلوبیا و بامیه موظف هستند نرخ نامه خود را در دید مشتریان قرار دهند.
انتهای پیام

captcha