اولویت اعزام مبلغان با روستا‌های محروم است
کد خبر: 3809183
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

اولویت اعزام مبلغان با روستا‌های محروم است

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه ۱۶۰ مبلغ برای ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستا میناب اعزام شده است، گفت: اولویت اعزام مبلغان با روستا‌های دورافتاده و محروم بوده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام مبلغ بر اساس نیاز منطقه انجام می‎شود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تبلیغ است، منبر در امر تبلیغ یک منبع مؤثر است و اصل بر این است که دامنه تفسیر قرآن نیز باز شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب برگزاری آیین‌های مذهبی، محفل انس با قرآن و احیا لیالی قدر را ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این اماکن خواند و افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان نیز، تمامی مساجد شهرستان با حضور مردم و مسئولان عطرافشانی و غبارروبی شد.
‌بنی‌خزاعی بیان کرد: به‌منظور بهره‌مندی مردم در مناطق مختلف شهرستان میناب از برکات ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ویژه‌ای توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار
وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال ۱۶۰ روحانی تبلیغی به مناطق مختلف میناب اعزام می‌شود، افزود: این روحانیاون و مبلغان در مساجد، حسینیه‌ها، ادارات و هیئت‌های مذهبی فعالیت تبلیغی با موضوع، تشریح گام دوم انقلاب، تفسیر قرآن کریم، احکام، اقامه نماز جماعت، سبک زندگی اسلامی و آگاه‌سازی خانواده‌ها از تهدید و آسیب‌های فضای مجازی فعالیت خواهند کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه مبلغان اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و استان‌های مجاور هستند که اولویت اعزام با روستا‌های دورافتاده و محروم بوده است، گفت: سالانه بیش از ۶۵۰ روحانی به شهرستان میناب اعزام می‌شود و بالغ‌ بر ۸۶ روحانی در منطقه سکونت دارند.
انتهای پیام

captcha