طرح‌های محرومیت‌زدایی در «بخش احمدی» آغاز شد
کد خبر: 3809227
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
از ابتدای سال؛

طرح‌های محرومیت‌زدایی در «بخش احمدی» آغاز شد

گروه اجتماعی ــ مدیر اجرایی طرح توان‌افزایی جوامع محلی در بخش احمدی با بیان اینکه غبار محرومیت از چهره احمدی زدوده می‌شود، گفت: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان از ابتدای امسال طرح‌های توسعه و محرومیت‌زدایی را در بخش احمدی آغاز کرده است.

نخستین طرح محرومیت زدایی در شهرستان قلعه گنج اجرایی شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدقاسمی، مدیراجرایی طرح توان‌افزایی جوامع محلی دربخش احمدی، دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان از ابتدای امسال طرح‌های توسعه و محرومیت‌زدایی را در بخش احمدی آغاز کرده است.
وی افزود: با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی علاوه بر توسعه اشتغال؛ زیرساخت‌ها و خدمات مانند آب، برق و راه‌های ارتباطی نیز توسعه پیدا می‌کند.
مدیراجرایی طرح توان‌افزایی جوامع محلی، بخش احمدی اظهار کرد: صندوق با آورده مردمی و تسهیلات در اختیار بنیاد علوی و مستضعفان به مردم وام‌های خوداشتغالی بدون بهره پرداخت می‌کند.
قاسمی با اشاره به اینکه صندوق‌های خرد روستایی با مشارکت مردم برای اشتغال روستاییان و کارآفرینی تسهیلات پرداخت می‌کند، اضافه کرد: بنیاد علوی علاوه بر تسهیلات آموزش‌های کارآفرینی نیز به مردم ارائه می‌دهد.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برای نخستین بار طرح توان‌افزایی و محرومیت‌زدایی در شهرستان قلعه گنج با شعار با مردم برای مردم طرح به صورت موفقیت‌آمیز اجرایی شده است، ابراز کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های زهک، قصرقند، ملکشاهی، سروآباد نیز در حال اجرا است.
وی افزود: مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه مجری راه‌اندازی صندوق‌های اعتباری روستایی انتخاب شده است و گام‌های اجرایی در سی روستای بخش احمدی با مشارکت مردم اجرایی می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال در بخش احمدی در زمینه اشتغال، دامداری و معادن است، گفت: غبار محرومیت در ۵ سال آینده از چهره بخش احمدی زدوده می‌شود.
انتهای پیام

captcha