اجرای طرح «ضیافت 98» با هدف نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3809271
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد:

اجرای طرح «ضیافت 98» با هدف نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان

گروه اقتصاد ــ رایگانی از اجرای طرح «ضیافت 98» با هدف نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان از سوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

اجرای طرح «ضیافت 98» با هدف نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اقدامات این نهاد برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان با توجه به برخی گرانی‌ها در این ایام اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری و افزایش تقاضاهای عمومی مصرف‌کنندگان برای خرید برخی از کالاها و مایحتاج مورد نیاز در این ماه الهی، از قبیل اقلام لبنی، قند و شکر، خرما، زولبیا و بامیه، مواد پروتئینی، برنج، روغن، سبزیجات و ... و همچنین با عنایت به شرایط اقتصادی موجود در بازار و مشکلات ناشی از سیل در استان‌های کشور، ضرورت نظارت و کنترل بر بازار را با رویکرد پیشگیرانه مضاعف نموده است.

وی ادامه داد: در همین راستا، طرح نظارتي سراسری گشت‌های مشترك در سطح تمامی ادارات كل اجرایی سازمان، با عنوان ضیافت 98 و با هدف پایش و نظارت مستمر و متمرکز، پیشگیری از انجام تخلف و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی سودجویان؛ طرح مذکور توسط دستگاه‌های نظارتی استانی از 9 اردیبهشت ماه سالی جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان بیان کرد: گروه‌های هدف در این طرح، تمام اصناف و بازارها و مراکز عرضه‌کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مردم در سراسر کشور و مراکز فروش فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه های زنجیره‌ای، باید در حیطه صلاحیت‌های سازمانی و چارچوب ضوابط قانونی مورد کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha